Kisbéri Munkák - undefined

    Jelentkezés a munkára

    Pénzügyi asszisztens állás Kisbéren!

    Olyan részletekre figyelő, professzionális és felelősségteljes pénzügyi asszisztenst keresünk, aki csatlakozna pénzügyi csapatunkhoz.
    Ez a szerep a pénzügyi vezető napi könyvelési, riportálási, adózási és költségvetési feladatainak támogatását jelenti.
    Ideális belépő lehet azoknak a jelölteknek, akik karriert szeretnének építeni pénzügy és számvitel területén.
    Professzionális képzést és egyértelmű karrierlehetőségeket kínálunk. 

     

    Kezdés: 
    A sikeres interjút követően pár napon belül.

     
    A munkavégzés helye:
    Kisbér (Komárom-Esztergom vármegye)
     
    Főbb feladatok, munkák:
    - napi könyvelési tevékenységek
    - eredeti pénzügyi dokumentumok ellenőrzése és rendszerezése a pontosság és a megfelelőség biztosításához
    - könyvelési bizonylatok elkészítése és rögzítése a vállalati szabályzatoknak és számviteli standardoknak megfelelően
    - havi, negyedéves és éves pénzügyi jelentések, valamint adat-elemzések előkészítése
    - egyeztetési feladatok végzése (pl. banki egyeztetések, vevői/szállítói számlák összevetése)
     
    Adózás és számlakezelés
    - áfás számlák kiállítása és kezelése; bejövő számlák ellenőrzése
    - havi adóbevallások támogatása; kapcsolattartás adóhatóságokkal szükség szerint
     
    Költség- és költségvetési támogatás
    - dolgozói költségtérítési kérelmek felülvizsgálata a pontosság és szabályzat szerinti megfelelés érdekében
    - költségvetési adatok gyűjtése és összegzése elemzések és jelentések céljára
     
    Dokumentumkezelés és szerződés-támogatás
    - pénzügyi dokumentumok rendszerezése és archiválása a belső ellenőrzési szabályok alapján
    - kifizetési kérelmek és szerződéses dokumentumok átvizsgálása
     
    Kapcsolattartás külső felekkel
    - banki műveletek támogatása: számlakezelés, átutalások, kivonatok gyűjtése
    - külső auditok, éves ellenőrzések és hatósági jelentések támogatása (pl. adózás, ipari és kereskedelmi nyilvántartás)
     
    Az álláshoz tartozó elvárások:
    - középfokú vagy felsőfokú végzettség (pénzügy, számvitel, könyvvizsgálat vagy kapcsolódó területen)
    - magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
    - Microsoft Excel és Word magabiztos használata; alapvető függvények (pl. VLOOKUP, SUMIF) ismerete
    - SAP vagy egyéb pénzügyi szoftver ismerete
    - adószabályok és pénzügyi megfelelőség alapvető ismerete
    - megbízhatóság
    - precíz munkavégzés
    - lehetőség szerint környékbeli lakhely
     
    Amit kínálunk:
    - azonnal céges állomány
    - stabil nemzetközi háttér
    - versenyképes alapbér és jutalékrendszer
    - szükséges képzések és karrierfejlesztési lehetőségek biztosítása a készségek és képességek fejlesztésére
    - üzemanyag költségtérítés
     
    Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
    - legalább 1 év releváns munkatapasztalat előnyt jelent; kiváló friss diplomásokat is szívesen látunk
     
    Szeretné megpályázni ezt az állást?
     
    Fényképes önéletrajzát ide várjuk:
    E-mail: [email protected]
      
    Mobil elérhetőségeink:
    +36/70 949 9336
        
    Látogasson meg minket személyesen az irodánkban!
     
    Munkaerő közvetítési engedély száma: KEM/01/001862-2/2015
    Adatkezelési nyilvántartási számunk: NAIH-114680/2017